Asociace emisních techniků a opravářů
  • Úvod
  • Blog
  • O ASEMu
  • Registrace

16. 9. 2019 - Dolní Ředice u Holic - krizové setkání majitelů opraven se zájmem o "malou TK+ME" u autoservisů a proti "Střetu zájmů"!

8/13/2019

3 Comments

 
PictureTyto naváděcí cedule už by mohly brzy navádět motorová vozidla z vašeho okolí právě do Vašeho autoservisu! Regulace STK by mohla být zrušena jen za Vaší podpory!!! Buďte u toho, ovlivněte svou budoucnost!
Opraváři, řemeslníci, malí i střední podnikatelé,  přijďte ve 13:00 diskutovat do středu republiky  - do "Hostince u desatera" v Dolních Ředicích (u Holic v Čechách),

Poslední dva dny před diskusí v poslanecké sněmovně, kde ještě půjde něco změnit!

Chceme změnit tohle (odkaz na Přijelo z STK). No řekněte sami, pustili byste tohle do provozu?

Počítáme s desítkami podnikajících osob autoopravárenství! Podpořte svůj byznys tím, že k Vám auta z okolí budou jezdit na kontroly, jako dnes smí jen k regulované STK! Padne v ČR regulace a linka???
Konference o budoucí podobě "Technických kontrol vozidel" - "Deregulace počtu stanic technické kontroly: Zjednodušení, nebo ztráta kontroly?" ..organizovaná poslaneckou aktivitou za zrušení regulace, se koná jen o dva dny později, t.j. ve středu 18. září 2019 od 13:00 do 15:00 v budově Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v zasedací místnosti č. 108/A (Státní akta), I. patro Sněmovní 4, 118 26 Praha 1 ! I tam budete v sále pro stovky lidí vítáni a bude vás k záchraně řemesla potřeba!

Proto svoláváme 16.9. 13:00 (pondělí) naléhavě do středu republiky (Dolní Ředice u Holic v Čechách) krizovou schůzku podnikatelů, kterým záleží na narovnání podnikatelského prostředí v České republice!
Ministerstvo dopravy navrhlo v tomto smyslu poslancům...

PictureZatímco majitelům i těch nejzanedbanějších STK legislativa dovolí i ekonomickou spjatost s opravami, se kterou se STK neumí vypořádat, jsou posílány drobným autoopravnám zákazy měřit emise v rámci nově vytvořené diskriminační podmínky o "Střetu zájmů".
Ministerstvo dopravy navrhlo v tomto smyslu poslancům zrušit "regulaci STK krajskými úřady " a vypustit z legislativy její jedinou možnou podobu "průjezdní linky s minimální délkou 26 m"!

Tím byste mohli zřizovat neomezeně  malé TK+ME přímo u vašich autoservisů!!!


Ještě předtím se však pod tlakem lobbistů STK podařilo ministerským úředníkům nešťastně postavit všechny podnikající autoopraváře, především malé podnikatele, do tzv. "STŘETU ZÁJMŮ". Odbor 150 MDČR tak rozesílá stále více dopisů řemeslníkům - autoopravářům, které tento stát před 25 lety naopak motivoval k opravování motorových vozidel, která byla ve špatném stavu. 25 let nikomu opravy a měření emisí nevadily, nevadí to ani Evropské směrnici 2014/45/EU! Tehdy jich vzniklo všude po republice (i na venkově) během pár let na tři a půl tisíce. Dnes je podivně manipulované zákony na něčí "politicko-obchodní" objednávku likvidují!

My, soukromí podnikatelé v Měření emisí a servisování motorových vozidel nechceme odbourat jenom "Střet zájmů" MDČR, který je jen malým střípkem mezi střepy a hřebíky, co nám STK-lobby hází prostřednictvím legislativy pod nohy. Ale chceme teď za podpory poslanců odbourat i "regulaci STK", nesmyslné nařizování "26 m dlouhé průjezdní linky" a další související nesmysly ze zákonů a vyhlášek, které úmyslně komplikují podnikání v opravárenském řemesle!


PictureVýsledek dlouholetého monopolu "státem regulovaných" STK: (klikněte na obrázek) Vyhovující auto podle korupčních metod kontrolních techniků. Toto je vrak, který má platnou STK za malé všimné do kapsy. Tak vypadá práce technických kontrol! Jako opraváři byste takto vozidlo do provozu neschválili. Kontrolní technik vydělá do kapsy až 40.000,- měsíčně bokem za pouštění aut, která zítra mohou zabíjet.
Proč chceme odbourat regulaci STK a monopolní postavení některých soukromých společností? Chceme od exklusivních koryt odehnat lobbisty a s nimi zmanipulované české zákony, do kterých se dokonce proti všem právním, ústavním a legislativním zvykům dostala technická definice kontrolní linky a nařizuje ji zákonem jako "PRŮJEZDNÍ" délka "NEJMÉNĚ PRO TŘI VOZIDLA" a "DLOUHOU NEJMÉNĚ 26 METRŮ". Toto nikde na světě v zákonech nenajdete!!! V Českém státě to je možné.

Brzy i vám začnou do života mluvit podobné vlivné společnosti prostřednictvím legislativy, kterou si zástupci či lobbisté diktují podle svých potřeb! Vždyť se podívejte, kolik bývalých majitelů STK již své zlaté doly na peníze prodalo! Proč? Protože je semlel zkorumpovaný systém kontrol, který spolupracuje s těmi, jež pak hromadně skupují nepohodlné konkurenty, aby si postavili své impérium, co dovede pár majitelům mnoha STK již vydělat okolo 20 milionů  za pouhý týden! Mohou si koupit všechno a všechny. Stát jim k tomu propůjčil nástroje.

Postupným utahováním legislativního řetězu kolem krku malých podnikatelů jich začalo ubývat z důvodu rozmáhajících se podvodů u STK (auta zde byla schvalována i bez fyzické přítomnosti na STK), což vedlo k zavedení focení na stanicích technických kontrol. Záhy bylo podnikatelům STK dovoleno i měřit emise (nyní staví několik dalších SME ve svých areálech, aby buď stíhali dříve podváděnou práci, nebo aby ukrajovali práci SME u autoservisů, nebo píší emise přímo do souborů xml a falšují přes internetový server MDČR data!).

Jenže podnikatelé SME u autoservisů stavět žádnou STK nesmí! Státem praktikovaná diskriminace došla až tak daleko, že zákonem chrání majitele STK před konkurencí "
regulací počtu STK v okresech". Utlačovaných SME u autoservisů tak ubývá a přibývá i počet znechucených řemeslníků, kteří na opravách emisních systémů postavili své řemeslo, které teď nesmí provozovat! Stát je již předem staví do role podezřelých, že se budou obohacovat a zakazuje jim současně měřit emise a opravovat. Zákonem definovaný "Střet zájmů" však nic neřeší, protože se dá lehce obejít přihlášením Měření emisí na jinou podnikající osobu.

Pokud se nám nepodaří regulaci a "linky STK" ze zákona odbourat, nebude brzy nikoho, kdo bude spravovat a měřit emise, protože nač držet emisní přístroje, když s nimi nesmíte ze zákona pracovat?!


Přijďte 16. 9. 2019 ve 13:00 diskutovat do středu republiky  - do "Hostince u desatera" v Dolních Ředicích (u Holic v Čechách)!

3 Comments
Lukáš
8/14/2019 16:32:29

Krásný dobrý den všem.
Je potřeba se nějak přihlásit? Díky za info. Lukáš

Reply
Libor Fleischhans link
8/15/2019 08:38:10

Také přeji nádherný den všem bojovníkům za férovou volnou soutěž zbavenou regulací, klientelismu, kartelových dohod a politických klikoleštičů a lezdoprdelistů mocným.

Ne, není potřeba žádné registrace, stačí na Facebooku FCD servisy potvrdit, že přijedete na chystanou akci, abych věděl, kolik pohoštění mám nechat připravit.

Je třeba si uvědomit, že kde jsou prachy, jsou u toho na prvním místě okamžitě podvodníci, nebo spekulanti, nebo podnikatelé, co jedou na hraně zákona a okamžitě se chápou moci a lobbisté jsou na MDČR ale i jinde, v krajských úřadech apod. jako doma. Mnozí majitelé celých řetězců STK, co je mají z poloviny psané na bílé koně, příbuzné a pod., jsou odhodláni se bránit všemi prostředky. My ale taky. Za 15 let mám několik šanonů plných průkazných důkazů a mnoho natočených materiálů jak se podvádí. Čekám jen, jestli bude potřeba je vytáhnout. Pak to přijde v pravý čas. Nebojte se, ty se mi neztratí i kdybych měl záhadně zmizet.

Reply
Ivo
8/24/2019 17:03:50

Dobrý den, dnes jsem se dočetl, že minsterstvo koupilo 1 mobilní testr emisí- no to už ať se všichni bojí. Tak mě napadá až mi na konci roku zruší živnost na měření emisi tak bych jim jeden prodal.:)
Na setkání pojedu.

Reply



Leave a Reply.

    Podpořte naše úsilí a staňte se členem ASEM. Ukažte svým přístupem, že Vám situace není lhostejná a pomáhejte nám věci měnit. ​Registrace

    Při poskytnutí sponzorského daru či zájmu o spolupráci prosím pište na info@asem.cz.

    ​Děkujeme
    Picture

Přihlašte se do našeho newsletteru

Asociace emisních techniků a opravářů, z.s. (ASEM)
Spisová značka L 65158 vedená u Městského soudu v Praze
IČ: 049 14 261 
Bankovní spojení: 115-2728630207/0100
Adresa: Boleslavská 902, 29306 Kosmonosy
Máte dotaz?
Odeslat
Copyright ASEM 2016-2020 - Všechna práva vyhrazena.
  • Úvod
  • Blog
  • O ASEMu
  • Registrace