Asociace emisních techniků a opravářů
  • Úvod
  • Blog
  • O ASEMu
  • Registrace

Bleskový průzkum ASEM před seminářem MDČR o regulaci počtu STK

8/24/2016

12 Comments

 
Picture
Vážení odběratelé Newsletterů, vážení příznivci či odpůrci ASEM,
registrovaní členové ASEM své formuláře bleskového průzkumu již z většiny vyplnili a zaslali, ale mohou dobrovolně vyplnit i tento druhý, protože jsou zde pozměněné dotazy. Jejich hlasy nebudou sčítány, jen doplněny o názory a odpovědi na tyto jiné trochu pozměněné otázky. Zde se mohou demokraticky a diskrétně všichni!

Bleskový průzkum je určen jak pro odpůrce tak i pro příznivce ASEM. Pro všechny, co se chtějí alespoň nějak vyjádřit k rozšiřování SME na TK+ME a k nové regulaci počtu STK. Tyto názory budeme též vnímat, pokud nám vyplníte krátký dotazník (3-5 minut). Vyplnit a odeslat jej může prakticky kdokoliv.

Za dobrovolné vyplnění níže uvedených kolonek předem děkujeme. Vaše údaje pomohou k orientaci v názorových hladinách všech dotazovaných. Dotazníky členů ASEM již zpracováváme a výsledky z obou průzkumů sdělíme Ministerstvu dopravy na semináři 30. 8. 2016. K vyplnění formuláře klikněte prosím na "Read more".

    Vaší e-mailovou adresu nikde nezveřejníme. Nebudou ji vidět ani ostatní odběratelé Newsletterů. Bude sloužit pouze k internímu sběru informací ve statistice jako diskrétní údaj.
Submit
Stav bleskového průzkumu večer 25. 8. 2016 (95 respondentů)

Picture
Do večera 25. 8. 2016 vyplnilo bleskový průzkum 95 respondentů
Picture
Názory respondentů ukazují, že alespoň nějakou regulaci chce i poměrně dost autoopraven.
Picture
Představy 95 respondentů o formě budoucí "Technické kontroly"
Picture
Odhadované počty kontrolovaných aut respondentů uvažujících o provozování TK+ME.
12 Comments
Josef
8/26/2016 17:19:55

No, doufám, že se tohoto průzkumu nikdo nechytne jako závazného.
Respondentů musí být alespoň kolem tisícovky, jinak to nemá potřebnou objektivnost.

Reply
Libor Fleischhans
8/26/2016 20:20:53

Jak byste to viděl Vy, myslím ten výsledek, aby Vám "pasoval do noty"?

Reply
Josef
8/27/2016 10:14:27

Neregulovat, nechat tak, ale zavést taková opatření, aby se nedalo nepodvádět. A pokud uvolnit, tak stejně- nemožnost podvádět.
To je ale s velkou pravděpodobností v naší společnosti a s naší vládou a EU nemožné.

David
8/26/2016 18:11:29

Na našem názoru ani názoru MD nezáleží, rozhoduje EU.Vláda ČR nemá žádnou moc, nakonec přece Němci ovládli Evropu a to bez výstřelu.

Reply
Franta
8/28/2016 07:33:13

Když už to MD vědělo v roce 2014,proč nás všechny nechalo pořídít tolik drahé vybavení pro SME,zavedlo prohlubovací kurzy a pod. Nakoupil jsem nové přístroje a dnes mi řekne MD nebo EU nakup si vybavení pro STK nebo ukonči činnost.Protože,jen jako SME pokračovat nemůžeš.Souhlasím s panem Josefem "Neregulovat, nechat tak, ale zavést taková opatření, aby se nedalo podvádět."

Reply
Libor Fleischhans
8/29/2016 08:02:34

Asi jste se oba spletli (.."Neregulovat, nechat tak,...) , ale ono se "reguluje". Mysleli jste asi ze smyslu vět, jak jste to psali, asi tedy "NEDEREGULOVAT", že? .. nebo jsem vedle? Nebo opravdu chcete "deregulaci"?

Reply
Albín link
8/30/2016 08:59:34

Chceme být víc Bruselští, než sám Brusel. Je to naprosto stejná blbost, jak rušení = zužovaní jiznich pruhů. Kdo zná Modřany, nebo Novodvorskou, ví o čem píšu. Možná to sem nepatří, Ale kdo vymyslel, že přechod pro chodce nemá být delší než 3m ? Když už jsou vybudované dva jizni pruhy v jednom směru.? A to u nás je výstavba komunikací snad nejdrahší v EU. Stejné to je s regulací. Koupiš budovu, nebo pronajmeš, uděláš
"rekonstrukci" aby vše vyhovovalo, (elektřina, hasiči, podlahy, topení na zimu) nakoupiš vybavení = měříci zařízení, odsávání-to je dělané na míru v daném objektu, absolvuješ školení.. A pak z boži vůle král nebo jiná chytrá hlava rohodne, že tě zruší. Proč ??? Kdo nahradí škody, bývale investice. Zakžte AVIE, TATRY,LIAZky, staré Mercedesy, MANy...všechny V veteránske auta. Zakažte v USA a Canadě... dieslové lokomotívy, tankéry, zrušte letecký provoz. Zakžte výrobu spray-u, budou jen rozprašovače na vzduch. Donuďte Čínu, aby snížila spotřebu ropy. A nevypouštěla z fabrik tolik čmoudu. Vyvraždime všechny krávy ? Protože hnůj = skleníkové plyny !
Nic z toho není realne. Ale můžeme zavřít všechny co na internetu nabízejí demontáž DPF a soft.upravu, nebo fakt brát techničáky "vrakům". Které každé dva roky projdou STK !?
A na závěr. Nejsou mechanici. Jsou měniči. Kdo si dá tu práci, že rozebere " dnešní" motor ? Vyčisti-dekarbonizuje sání, EGR, potrubí, vymění katík, nechá odborně vyčistit DPF ? Nastavit vstřiky.. Pokud mu nejde na tři válce, nebo nepadne úplně do nouzáku, tak s tím málo kdo něco udělá. A přestaňte protažovat "značkové" servisy. 50:50 šmejdi:dobří
Děkuji

Reply
Josef Skala
8/31/2016 11:54:20

Dobrý den.Mě by zajímalo kdy se dostaneme do stavu kdy budeme vědět na čem jsme.Já provádím měření emisí od roku 1994,a nikdy jsem vlastně nevěděl co mám očekávat.Nejdříve byly povolení jen na značky na které jsem měl autorizaci,poté jsme přecházeli pod kraje,nyní nová metodika měření,a nové přístroje,a najednou se budou rušit samostatné stanice měření.Co mám ještě očekávat,a hlavně kdy se dozvím něco,podle čeho se budu moci zachovat.Děkuji.

Reply
jara
8/30/2016 10:18:29

Nevím co dobrého přinese deregulace STK, pokud jde o zákazníka a jejich čas ať se k tomu postaví provozovatelé STK. Jestliže je v regionu velký přetlak na technické prohlídky, ať to řeší krajské úřady v příslušném místě. Jsou jasně dané propustnosti kontrolních linek a krajští úředníci mají k tomu kompetence to řešit.
Myslím si, že stávající stav kontrol vozidel je na slušné úrovni a rozšíření stanic TK do autoservisů by tento stav jenom zhoršilo. Pokud zákazník nechce opravovat hledá všechny cesty aby bylo po jeho.
Zapojte emisní stanice do CIS ME a bude po problémech s emisemi.

Reply
David
8/31/2016 18:49:26

Hodnoty se měří dle techničáku dle homologace a pokuď budou odpovídat musí takové vozidlo projít. Pokuď si začnete vymýšlet údaje které neodpovídaji TP budou z toho soudní spory, které 100% STK prohraje i když je logicky jasné že vůz není v pořádku, ani MD nemůže do toho zasahovat. Prostě je to tak uděláno, že majitel vozidla je ve výhodě a nikdo s tím nic nikdy zpětně neudělá. Co je psáno je dáno.

Reply
Libor Fleischhans
8/31/2016 20:49:23

Napůl demagogie a napůl bez hlavy a paty. To snad nemá cenu vůbec psát Davide. Skutečně tu ve vašich komentářích "svítíte". To se nedá číst. Přestávám na vaše komentáře reagovat.

David
9/1/2016 15:51:02

Prosím nepřestávejte, já už budu hodnej . Idealizmus neexistuje pochopte to. Pokuď chcete něco budovat tak od základu a to jsou výrobci a homologace. Tam by bylo dobré zatlačit, pokuď se vám jedná o zdraví občanů ČR. Stačilo by tak málo a nic by se jako kuchání DPF a zaslepování EGRu nikdy nedělalo. Položte si otázku, kdo za to všechno může ???

Reply



Leave a Reply.

    Podpořte naše úsilí a staňte se členem ASEM. Ukažte svým přístupem, že Vám situace není lhostejná a pomáhejte nám věci měnit. ​Registrace

    Při poskytnutí sponzorského daru či zájmu o spolupráci prosím pište na info@asem.cz.

    ​Děkujeme
    Picture

Přihlašte se do našeho newsletteru

Asociace emisních techniků a opravářů, z.s. (ASEM)
Spisová značka L 65158 vedená u Městského soudu v Praze
IČ: 049 14 261 
Bankovní spojení: 115-2728630207/0100
Adresa: Boleslavská 902, 29306 Kosmonosy
Máte dotaz?
Odeslat
Copyright ASEM 2016-2020 - Všechna práva vyhrazena.
  • Úvod
  • Blog
  • O ASEMu
  • Registrace