Členové ASEM jsou o mnoho aktivnější než v minulosti. Probouzí se ze sna do reality dalšími hřebíky do jejich rakve, před kterými je ASEM již v minulosti varoval. Nový návrh směrnice Ministerstva dopravy jim připravuje skutečné okovy v podnikání. Jakoby nestačilo, že je samotný zákon 56/2001 Sb. je léty "přílepků" pokroucen lobbisty těch nejvlivnějších majitelů STK, zkorumpovanými poslanci a regionálními politiky, Ministerstvo dopravy ještě přidává na intenzitě v diskriminaci malých podnikatelů. V příloze si přečtěte, jaké připomínky má k Instrukci MDČR ASEM. Boj o udržení miliardového byznysu začíná zcela ničit jedno celé řemeslo, na kterém budovali tisíce drobných a šikovných podnikatelů své rodinné podniky. K této práci musí mít člověk talent a vztah, ale jakoby to nestačilo, že těchto samostatně výdělečných lidí je málo, ještě jim stát za vydatné podpory úředníků Ministerstva dopravy hází klacky pod nohy. Hrstka mocných soukromých podnikatelů, co se významně podílí na těchto účelových diskriminacích hraje na ještě větší zisky do svých pokladen. Ti nejmocnější si mezi sebou konkurují a chtějí ovládnout tento byznys na úkor malých majitelů STK, které po celé ČR skupují. Bude těžké boj proti takové státní regulací chráněné opozici vyhrát. Používají bohužel metody, které nejsou fér. Musíme přitvrdit a zbraní, jak narovnat klientelistický systém máme v záloze dostatek.
2 Comments
petr
6/8/2019 13:00:32
Pravda a láska zvítězí, už jste zapomněli ?? To chcete říct, že jakýkoliv spor vyhrává ten bohatší, ne ten kdo má pravdu a je v právu ? Opravář emisních systémů a diagnostik elektronicky řízených systémů řízení motoru", ve kterém se opravdu málokdo vyzná - co to má jako znamenat ?? Co na těch školení děláte je to vůbec k něčemu ?? Chcete aby emise aut byly v pořádku, ale málo kdo to umí opravit. Připadá mi to jako v kocourkově, ale možná že jsem to špatně celé pochopil.
Reply
Libor Fleischhans
6/10/2019 21:00:59
Pokusím se to uvést na správnou míru. Opravovat auta může kdokoliv. Destičky, olej apod. Diagnostiku může dělat jen ten, koho to baví a má na to buňky. Diagnostika je celoživotní studium novinek. Tihle lidi jsou vyhledávaní a mají i přístroje, se kterými měří a kontrolují. Když jim stát ZAKÁŽE kontrolovat (po popravě se musí výsledek zkontrolovat), emisní přístroj se jim jenom na diagnostiku nevyplatí. Takže jejich dosavadní investice do školení, certifikátů, licencí, přístrojů, se kterými umí tihle zkušení lidé dělat předávat zkušenosti na jejich následovníky, stát nyní zákazem ze zákona dokonale vymýtí. Ti lidi už teď jsou nedostatkovým zbožím, ale stát se postará aby tohle řemeslo se završením měření emisní vymizelo.
Reply
Leave a Reply. |
Podpořte naše úsilí a staňte se členem ASEM. Ukažte svým přístupem, že Vám situace není lhostejná a pomáhejte nám věci měnit. Registrace
Při poskytnutí sponzorského daru či zájmu o spolupráci prosím pište na [email protected]. Děkujeme |