Pro jednání s podvýborem na den 19. 4. 2018 potřebujeme co nejvíce informací k rozvolnění technických kontrol, tzn. jejich alternativní rozšíření o formu tzv. "Malé TK+ME u autoservisu". Prosím všechny tímto projektem oslovené autoservisy (autorizované i neautorizované) o vyplnění "Bleskového průzkumu ASEM" (viz druhá část článku) ..zrcadlícího zájem o zřizování "kontrolních stání" pro jednotlivá vozidla u autoservisů, která splní nároky na minimální požadavky technického vybavení předepsané směrnicí 2014/45/EU.
10 Comments
4/11/2018 10:12:31
Dobrý den,
Reply
Luděk Skokan
4/11/2018 12:11:18
Já jsem na tom stejně, jsme málá rodiná firma,s téměř 30 ti letou praxí.Se vším zhora uveden´ým souhlasím do písmenka.Na rozdíl od kolegy jsem se na měření emisí vyprdnul v okamžiku když stát potažmo MD něco chtělo ale nevědělo co přesně.V tom okamžiku po zkušenostech s úředním aparátem tohoto absurdistánu jsem toho po více jak dvaceti letech nechal.
Reply
Karel Rožánek
4/11/2018 22:14:59
Dobrý den, plně souhlasím s pány. Celý systém je tak MD tak falešně nastaven až to bolí a náročnost, s kterou to pobrali v poslední době je neúnosná byrokracie a pořád děravá.
Reply
Libor Fleischhans
4/12/2018 07:52:53
Dobrý den, ano, napsal jste to dobře, existují opravny "i" velkokapacitní, ale STK je státem nařízená "JEN" jako velkokapacitní. V to je rozdíl! To je jako kdybyste chtěl stavět autoservis a stát Vám nařizoval, že musí být velkokapacitní, jinak ho nepostavíte.
Reply
Karel Rožánek
4/16/2018 16:33:30
Dobrý den, jestli říkáte lince o třech stání velkokapacitní tak nevím. To bych považoval za normální. Ale souhlasím, že trojlinky a více již lze považovat za velkokapacitní.
Libor Fleischhans
4/16/2018 17:29:17
To je slovíčkaření. V zákoně stojí, že není možné postavit nic menšího, než min. tři stání v podobě linky, nejkratší 23 metrů s vjezdem a výjezdem. No to je přece nesmysl! Kdo to bude stavět na venkovech 20 km od města? Copak pekařovi definuje stát, aby stavěl pekárnu dlouhou 26 metrů a jako linku?
Reply
Karel Rožánek
4/16/2018 21:41:16
Teď jsem pochopil o co Vám jde, dobrá v pořádku. Akorát si myslím, že by jste STK s jednou linkou neměl nazývat velkokapacitní.
Libor Fleischhans
4/16/2018 23:22:34
Viděl jste někdy "kontrolní místo" u autoservisu v západní Evropě? Je to vlastně garáž nebo přímý příjem, jedno pracoviště v servisu, kde jednou dvakrát za den nebo za týden provádí HU+AU. Velkokapacitní je to z toho důvodu, že ráno jakmile otevřou, je tu jedna kontrola za druhou až do večera. V tom smyslu velkokapacitní. Mrskají to jako Baťa cvičky bez přidané hodnoty.
Frank
4/14/2018 10:05:13
Nesouhlasím se zřizováním STK na servisech po dlouholetých špatných zkušenostech s mechaniky, jejich hlavním zájmem je hlavně projít. Poctivých mechaniků minimální procento, systém STK zaručuje dobrou kvalitu prohlídek. Počet licencí STK v současné podobě to je otázka. V jednom městě jedno STK na objednávku, ve vedlejším tři co berou okamžitě !
Reply
4/16/2018 08:56:13
Hm, tak s tím bych zas tak jednoznačně a oddaně nesouhlasil: https://www.fcd.eu/academy/article/1944#cid1086895
Reply
Leave a Reply. |
Podpořte naše úsilí a staňte se členem ASEM. Ukažte svým přístupem, že Vám situace není lhostejná a pomáhejte nám věci měnit. Registrace
Při poskytnutí sponzorského daru či zájmu o spolupráci prosím pište na [email protected]. Děkujeme |