Na Diagnostic Con 2016 prezentoval Libor Fleischhans, jednatel společnosti IHR-TECHNIKA a člen správní rady ASEM, že vozidla všech výrobců jsou do provozu na veřejných komunikacích schvalována dle zastaralé šablonovité metodiky na válcových zkušebnách. Volkswagen se přiznal, že jeho vozidla na válcové zkušebně tento homologační režim rozpoznají a chovají se emisně o stovky procent lépe. Jiné značky se nepřiznaly, ačkoliv se jejich emisní chování v silničním provozu v porovnání s válcovou homologační zkušebnou liší podobně, nebo dokonce ještě více.
0 Comments
Leave a Reply. |
Podpořte naše úsilí a staňte se členem ASEM. Ukažte svým přístupem, že Vám situace není lhostejná a pomáhejte nám věci měnit. Registrace
Při poskytnutí sponzorského daru či zájmu o spolupráci prosím pište na [email protected]. Děkujeme |