Dne 19. 4. 2018 se koná mimořádně svolané jednání Podvýboru pro dopravu při Hospodářském výboru poslanecké sněmovny, který bude projednávat nové skutečnosti přednesené Liborem Fleischhansem (ASEM) na schvalovací schůzi 28. 3. 2018, na základě kterých bylo schvalování novely přerušeno do doby projednání mnoha vážných oponentních detailů vůči chystané novele, které bohužel většina poslanců vůbec neznala. "Emise" totiž neodhalují vytlučené filtry částic a nefunkční katalyzátory, obchod s atrapami a šidítky doslova kvete a CIS je krmen již zfalšovanými daty. Díky pokračujícím podvodům na stanicích emisních kontrol u STK by se veřejnost ani po novele lepšího ovzduší či zlevnění kontrol nedočkala. Autoopravny, podpořte naše argumenty a zrušme státní regulaci a jedinou možnou formu STK jako velkokapacitní! Kontrolní místa budou dostupná všude, i na venkově! ASEM nyní sbírá... ASEM nyní sbírá další argumenty nejen od své členské základny (pište na naši adresu vaše lokální zkušenosti s STK, diskrétnost zaručena), dokonce od protistrany některých, se systémem nespokojených zaměstnanců tzv. "průchodných" emisních stanic před vraty STK, dále pak od více než třech desítek autoservisů, které vyjádřily ASEMu vážný zájem o zřízení tzv. "Malé STK" (stání jen pro jedno vozidlo) i za cenu potřebné dovýbavy kontrolního místa dle standardu EU. České autoservisy totiž smějí na rozdíl od zahraničí kontrolovat na autě jen motor a emisní systém, ale karoserii a podvozek ze zákazu vyplývajícího zákona již kontrolovat nepochopitelně nesmějí. Obojí smí smí kontrolovat jen velkokapacitní STK chráněné státem regulací jejich počtu v okresech, a některé z nich dokonce vyhlásily okolním autoservisům s emisemi lokální válku v podobě pokut za vyhotovení emisí jinde než mimo STK"! Tím vším by byla dostupnost technických kontrol prakticky předprogramovaná jen ve velkých městech. V těch menších a na venkově technické kontroly včetně emisí zoufale chybí a za stávajících podmínek tam nikdy nevzniknou. Výsledkem je přetížení zbytečnou dopravou, majitelé aut si berou dovolenou, protože kontrola mnohdy zaber půl dne. Ceny samozřejmě stoupají, protože jediný výdělek s budoucností bez krachu STK jsou tzv. "vyhovující vozidla" jejich VIP zákazníků. O tom, že se v ČR regulací porušují i pravidla hospodářské soutěže, není třeba zdůrazňovat. Je to takový malý Únor 1948, kdy si skupinka "vyvolených" s úzkými vazbami na státní správu buduje takový malý, leč velmi výnosný stát ve státě!
0 Comments
Leave a Reply. |
Podpořte naše úsilí a staňte se členem ASEM. Ukažte svým přístupem, že Vám situace není lhostejná a pomáhejte nám věci měnit. Registrace
Při poskytnutí sponzorského daru či zájmu o spolupráci prosím pište na [email protected]. Děkujeme |