Ve statistice Ministerstva dopravy nevyhověla při měření emisí v Česku jen ca 2,34% vozidel! Dle statistiky německého TÜV SÜD vyšel s podobným číslem (avšak o dvě desetiny hůře) jen v kategorii 3-letých vozidel jediný typ, a to Mercedes SLK s najetými max. 30 tis. km! Žádná jiná značka nedostala příznivější procento nevyhovujících vozidel. Příkladně se průměrný počet "NEVYHOVUJÍCÍCH" sedmiletých aut pohybuje okolo 6,42% u dvojnásobně starších 11-14%! Návrh novely řeší jen teatrální okolnosti, aby před EU skryl podstatu! Kolovratníkův plán, jak zvýšit počet státem regulovaných STK v okresech nevyšel. Ve Středoč. kraji bylo všech 70 žádostí podle nového výpočtu spolehlivě v neveřejném řízení zamítnuto. Tedy vše vyhovuje zájmu legislativy zpracované lobbisty na tom, aby kontroly probíhaly podobně jako doposud, a aby se tento "zájem" zamaskoval ještě lépe než v minulých, stejně chaotických novelách. Lobbisté si zde zajišťují, aby měla hrstka podnikatelů chráněná zákonem, psaným mimochodem vlastním perem, opět plné kapsy. Bohužel Evropskou komisi by mohly české stínohry a pánů v drahých oblecích vysvětlování uspokojit. V zákulisí se však rozdělují karty pro nevýnosnější byznys. Malí po novele utřou nos, a dokonce je budou ovlivňovat teď ti nemocnější. Chaos se zdá býti účelem.. ..čtěte dále (Read more zde dole)..
Zatímco v Německu u polovičně mladého vozového parku, než je u nás, emisně nevyhovuje okolo 6,4% (starší jako u nás 11 až 14%), v Česku nevyhovují jen 2,34% (všimněte si jak Ministerstvu záleží na tom aby dojem občana byl "je to na setiny přesné").
Mgr. Milena Machalová to okomentovala slovy: "Aspoň něco! My v tom vidíme velký pokrok kupředu, protože auta minimálně na emisní stanici vůbec přijedou! Za starého systému bez CIS jich vyhovělo 100%!" ASEM: Není v tomto konejšivém hodnocení úředníka Ministerstva dopravy zakódovaná prozřetelná informace, že stát tu svěřil úlohu kontroly vozidel těm, kteří principiálně označují téměř všechna vozidla jako vyhovující"? Není alarmující, že i po hlasitém zavedení CIS a focení z původních 100% (v údaji se úřednice jistě sekla) nevyhovují nyní dvě vozidla ze sta, zatímco v jiných zemích jsou tato čísla o řád vyšší s polovičním stářím vozidel? Přiložený článek (IC Journal ve formátu pdf) neztratil na aktuálnosti, ba co víc, platí víc než platil v loňském roce, protože skupina lobbistů zasahovala do novely víc než zdatně.
3 Comments
Pavel
2/12/2018 20:59:38
No vám prostě nevyhoví nic co jste asi nevymyslel Vy.Jste jen pro svou pravdu a nic jiného není dobré.
Reply
Libor Fleischhans
2/12/2018 23:03:25
Ale já jsem zde nic nevymyslel. O "vyhovění" vůbec nemůže být řeči ve vztahu ke mně. Mně je samotnému je jen trapně, když se zamyslím, komu tu a za co platíme, co z toho má stát a jak trpí občané tím, že nějaká malá skupinka si vaří peníze a kontroly ztratily smysl. To jen v ČR a SK. To za prvé!
Reply
Leave a Reply. |
Podpořte naše úsilí a staňte se členem ASEM. Ukažte svým přístupem, že Vám situace není lhostejná a pomáhejte nám věci měnit. Registrace
Při poskytnutí sponzorského daru či zájmu o spolupráci prosím pište na [email protected]. Děkujeme |