Včera přislíbil pan Ťok účast na největší akci svého druhu v České republice Diagnostic Con 2018, která se koná každé dva roky. Kromě poděkování za podporu při záchraně emisních stanic zřizovaných u autoopraven (ty měly dle názoru silných lobbistických skupin zaniknout k roku 2022) a za politický tlak na automobilky, aby zlevnily nesmyslně předražené filtry částic a katalyzátory, chceme panu ministrovi prezentovat dosavadní dílčí úspěchy a naši upřímnou snahu nadále pokračovat v tomto trendu. Stále se naše asociace potýká s nezájmem Ministerstva dopravy, zejména odboru 150, o zcela zásadní systémové změny, které jsou dalekosáhleji škodlivější, a dokonce sloučí někomu k diskriminaci ve volnosoutěžním podnikání, než malicherné delikty byrokratického charakteru, za které zasahuje u stanic měření emisí Státní odborný dozor, aby "něco" našel a tak prokazoval svou činnost. Bohužel emisními stanicemi nadále projíždějí auta s vytlučenými filtry částic nebo dokonce se svítící kontrolkou DPF a v nouzovém režimu. Na poli volné soutěže má Česká republika v oblasti technických kontrol co dohánět a pokud se problémy nezačnou řešit od hlavy, od které většinou ryba smrdí, pak se ke kýženým výsledkům budeme prokopávat ještě hodně dlouho.
16 Comments
Polo
1/8/2018 14:00:00
Dobrý den,
Reply
Libor Fleischhans
1/8/2018 17:07:51
Dobrý den. AVL má pokud se nemýlím jako Atal +-25, nikoliv +-50 (do 1000/min.).
Reply
Polo
1/8/2018 17:37:05
Ano domnívám se že jsem to viděl dobře aji mi to tvrdil mechanik protože na atalu jim to nevycházelo-otáčky.
Reply
Libor Fleischhans
1/8/2018 17:43:23
Abych mohl zodpovědně posoudit, kde se stala chyba, potřeboval bych ten nevyhovující protokol ATAL a z Brain Bee ten vyhovující.. Jinak domněnku jako takovou bez důkazu nelze analyzovat. Děkuji.
Reply
Polo
1/8/2018 19:11:58
Tak to bohužel nemám tu možnost už :-(
Reply
Karel
1/8/2018 19:32:59
Ale pokud zhodnotíte,že je vše na vozidle v pořádku a přepíšete data tak co??Auto má pravidelný volnoběh a auto bez závad tak co to mě mdčr zavře stanici?
Reply
Libor Fleischhans
1/8/2018 19:56:17
Ano, zatím je to, co jste popsal, taktika SOD. Bohužel. To je stav věci. Jakási "účelovka".
Reply
Karel
1/8/2018 20:56:28
To snad ne ?Vždyť otáčky jsou vedlejší parametr,co to ovlivní?Jaká je obrana?
Libor Fleischhans
1/8/2018 21:55:14
Na mne se nezlobte, já smýšlím stejně jako Vy. Technicky otáčky jsou skutečně vedlejší veličinou, ale jako kdybych slyšel jednoho excelentního demagoga z jisté veleznámé společnosti:
Pavel
1/9/2018 07:17:02
Rozhodně Brain Bee nemá toleranci +-500ot..Do 1000 ot. má +-25.Nad 1000 ot.+- 150.Pracuji s ním.Pěkný den.
Reply
Pavel
1/9/2018 07:20:40
Oprava +-50 Ot.
Reply
Libor Fleischhans
1/9/2018 07:28:01
Děkuji za info o Brain Bee, pak je to celé asi informační nedorozumění.
Reply
Polo
1/9/2018 11:59:11
Pokud je to opravdu tak,pak se velice omlouvám.Nicméně s těmi otáčkami je to problém....všeobevně
Reply
Libor Fleischhans
1/9/2018 12:29:37
Vím, ale proč nebyly problémy s otáčkami před 1.1.2018? Jak to emisní stanice řešily před tím? Po 15 let jsem neregistroval od emisních stanic žádné podněty, že by něco nefungovalo.
Reply
Roman
1/14/2018 19:32:35
Jen se zeptám, emisní lampárna je zrušena bez náhrady?
Reply
Libor Fleischhans
1/14/2018 21:19:58
Dobrý den, ne není, je tady se vším všudy: https://www.fcd.eu/academy/article/1944, jen při migraci na nový sever nebylo přemístěno z důvodů nějakých odchylek vlastností souborů několik článků. Nyní jsou všechny přemístěny a musíme je postupně všechny revitalizovat do nové podoby.
Reply
Leave a Reply. |
Podpořte naše úsilí a staňte se členem ASEM. Ukažte svým přístupem, že Vám situace není lhostejná a pomáhejte nám věci měnit. Registrace
Při poskytnutí sponzorského daru či zájmu o spolupráci prosím pište na [email protected]. Děkujeme |