Nefunkční, korupcí a klientelismem prolezlý systém STK/SME plný střetů zájmů, bude v seriálu článků, dnešním počínaje, rozebírat i Transparency International. První článek si můžete přečíst zde. Jsou ministerští úředníci vůbec nakloněni změnám nefunkčního systému, když ani po dvou letech po zavedení centrálního sběru dat (ISTP), jak sdělil Mgr. Pavel Nosek v poslanecké sněmovně, že data z STK a SME Ministerstvo pouze archivuje, ale vůbec je neanalyzuje? Zjistili jsme, že ani na začátku při samém zadání zakázky pro elektronický sběr dat z emisních stanic (tehdy CIS) Ministerští úředníci nepochopitelně nepožadovali žádné funkce ISTP softwaru pro základní analýzu, ze kterých by státní dozor mohl podvody nebo obcházení metodiky snadno a rychle rozpoznat! Proč toho dodnes ministerští úředníci nejsou schopni a proč se o tak rozsáhlých podvodech nedozví už konečně i veřejnost? Absurdní otázkou pak je, proč ředitel odboru 150 Ing. Bc. Ivan Novák dovoluje mazat paměť závad EOBD bezprostředně před aktem Emisní kontroly? Není mu jasné, že emisní mechanik žádné chyby, uložené předchozím užíváním, prostě nenajde? K čemu ta metodika tedy má vlastně sloužit? Aby nikdo žádné chyby při kontrolách nenašel? Kdo těch už 20 let doslova kastruje metodiku měření emisí, aby i emisní vraky bez katalyzátorů a filtrů částic ve výfuku na kontrolách procházely? Komu ku prospěchu?Proč máme my všichni dýchat nejjedovatější vzduch v Evropě, když za ty kontroly platíme a jejich účinnost je nulová? #emisevsčesko
1 Comment
Karel
6/18/2023 07:49:37
Stačilo by pouze vozidlo které má bezprostředně smazáno před testem neumožnit 2hod před zahájením a vzdálenost aspoň 2km zahájit prohlídku.
Reply
Leave a Reply. |
Podpořte naše úsilí a staňte se členem ASEM. Ukažte svým přístupem, že Vám situace není lhostejná a pomáhejte nám věci měnit. Registrace
Při poskytnutí sponzorského daru či zájmu o spolupráci prosím pište na [email protected]. Děkujeme |