jí ročně plyne právě z podobných "předepsaných" dat ca 80.000.000,- Kč, ale předpis "za každou cenu" může v podobných případech i škodit. Nechat klouzat spojku po dobu metodikou předepsaných 45 sekund vhodné není. Výrobce vozidla by asi měl husí kůži, kdyby se mu toto v servisní síti dělo. Je třeba si uvědomit technická fakta. Podívejme se na následující výčet... Pokud jsou předepsané otáčky 640-820/min. tento dva roky starý vůz ze zákona prý nevyhovuje. Emisní mechanik by neměl otáčky snížit tím, že nechá 45 sekund klouzat spojku jen aby vyhověl.
Rozumně to tedy u SME s trendem dnešní doby nejde. Hlavní jsou peníze a přes předpisy díky správné lobby nejede vlak.
U STK, je vyhodí, protože tam nic neopravují, z autoservisu také, protože nic rozbité není. Je na čase přemístit tyto kontroly tam, kde se bude opravovat na jednom místě a kde budou všemu technicky rozumět i bez podobných "školení".
1 Comment
Anonym
2/1/2018 18:06:42
TAK TAKOVÁ TEĎ CHODÍ NABÍDKA NA VŠECHNY STK A EMISE V REPUBLICE nehorázná drzost!
Reply
Leave a Reply. |
Podpořte naše úsilí. Přispějte libovolnou částku na podporu kvality technických prohlídek nebo se staňte členem a pomozte nám věci měnit.
Vaše podpora pomáhá chránit ovzduší, zdraví i bezpečnost nás všech.
|
