Co se stane po tomto videu? Emise přitvrdí!!! Ale kde? U individuálních dovozců, bazaristů, taxíkářů, spedic a dopravních společností? Nikdy! Ty musí přeci vyhovovat stále, jinak je po kšeftu. Takže se přitvrdí o normálních občanů, jako byl tenhle. Nikdo je nezná, a když uteče jeden, je to fuk. Hlavně že zůstanou "ti velcí", Ty my známe a co se zavřenými vraty při kontrole děje, nesmí ze zákona nikdo vědět. To je také zakotveno v zákoně, který si "byznysmani" napsali prakticky sami. Systém kontrol je v Česku postaven jinak než v zahraničí. Tam je prakticky u každé větší autoopravny tzv. "Kontrolní místo", kde komukoliv dokáží zkontrolovat vozidlo a následně i opatřit plaketou, že na další dva roky toto vozidlo splňuje technické předpoklady pro provoz. Zahraniční kontrolor však nemá motivaci podvádět, jako ten český a tak je výsledek kontroly takový, jaký by měl být ve skutečnosti a je jedno, čí auto na kontrole stojí. Nízké ceny v zahraničí pak nedělají z kontrol byznys, jako je tomu u našich mnohonásobně předražených kontrol. Snížit ceny v Česku za takto fungujících pravidel šance není. Zatímco v zahraničí je kontrolních míst (tzv, "Malých STK/SME" v jednom) až desítky tisíc, je jich v ČR jen necelých 400! Jsou státem regulované (počet na okres) a jejich majitelé si sami píší zákon, a dokonce se k tomu scházejí na Ministerstvu. Tak si jaksi "zapomněli" napsat i regulaci cen a tak tato skupina pod jistým odborným vedením a v několikanásobném střetu zájmů sleduje v klidu jen své obchodní zájmy. Že díky tomu jezdí po silnicích vraky především řidičů profesionálů, je pro ně nepodstatné. Asi i pro stát. Velkou nevýhodou v ČR je i to, že STK nesmí ze zákona opravovat a že smí mít jen formu "velkokapacitní linky" pro nejméně tři vozidla. Neprojde-li český zákazník s vozidlem a končí-li mu technická právě dnes, má smůlu, auto musí do své opravny v jeho blízkosti nechat nákladně odtáhnout!
39 Comments
Roman
9/11/2017 09:45:35
Nesmysl. V Polsku udělali přesně to, co chcete vy, a jak to dopadlo? jezdí tam mnohem větší vraky než před tím. Polák ani Čech není Němec. Český řidič chce jezdit, ne platit opravy, a dokud to jede, tak nic neřeší. Zněkolkanásobením STK a ME by pak jezdil už opravdu každej.
Reply
Libor Fleischhans
9/11/2017 11:33:38
Romane, jistě Vám záleží na tom, aby zlatý rybníček překonal všechny krize, a aby ty podvody jely dál. Dost možná (podle argumentace) patříte právě do skupiny zainteresovaných, tedy chráněných státní nesmyslnou regulací, nebo jste zaměstnán a máte dokonce možná velkou kapsu. Dost možná ne, ale pak jste asi slepý a hluchý. A ani správně nečtete.
Reply
Roman
9/11/2017 19:59:40
Vy argumentujete jakými skutky? Já argumentuji zkušenostmi z jiných států, vy tu prezentujete vizi, že český řidič raději vytáhne 15 tkč za opravu než 200 do kapsy technikovi. To je samozřejmě utopie.
Libor Fleischhans
9/11/2017 23:09:21
Skutek je to, co se stalo. Hmatatelně. Vaše zkušenosti ze zahraničí jsou hypotéza. Za jedno jsme v tom, že by "kontrolor" měl být nezávislý. Nic jiného netvrdím. Nechci, aby sám autoservis měl razítko, jen chci, aby TK byla všude dostupná ale funkční. Vzor Německo (hypotéza). tam ručí svým majetkem a při organizovaných podvodech doživotní ztráta této profese.
Karel Rožánek
4/11/2018 22:22:22
Naprostý souhlas.
Reply
Mat
6/5/2019 19:20:24
pane Romane To je všeobecně známo že čech místo volantem doprava do servisu otočí radeji volume doprava aby zavadu neslyšel. Jenže ono i tohle jde změnit. Nemáte na opravu ? Tudíž nemáte na provoz vozidla tak pak je tu pro vás ideální nástroj - MHD! A zákaz jízdy nevyhovujícímu vozidlu je věc která se uskutečnit dá. A když vás pak někdo zastaví v nevyhovujícím vozidle tak na to navléknout ideálně maření úředního rozhodnutí to už máte trestný čin. Je tp prosté!
Reply
Libor Fleischhans
9/11/2017 12:56:24
Opět mi podsouváte něco, co jsem neřekl. Podvádí se téměř všude podle hesla, když nepodvedu já, podvede někdo jiný. No a jak to dopadlo u STK jste viděli na reportáži, tak jako co? Takže žádný "NAOPAK". Jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet. Dokud bude "kontrolor" zainteresován na výsledku kontroly s vyhovujícím výsledkem, pak se to dít bude.
Reply
Libor Fleischhans
9/13/2017 07:04:46
Romanovi: Zrovna tady jeden takový byl. Šoupnul na STK tři kila do kapsy a prošel i s nerovnoměrným volnoběhem a z nalévacího hrdla fučí výpary z klikové skříně . Jak říkáte, nechtěl investovat do opravy.
Reply
Mat
6/5/2019 19:24:31
Tohle českému lidu (naštestí ne všem) vysvětlit to je taky umění. To že když zandbají závadu třeba za 5000 a později je to přijde na 80 000 to je jak přeprat godzilu. Držím vám palce.
Michal Cuc
9/11/2017 12:15:58
Vážený pane Fleischhans,
Reply
Libor Fleischhans
9/11/2017 13:19:12
Dobrý den pane Cuc, těší mne, že se ozval přímo nejvyšší předseda profesní komory STK.
Reply
Zdeněk Dědič
9/12/2017 16:30:12
Trochu mě zaráží váš koment ,že kontrolní technik nesleduje stránky MD.Každá SME musí mít "Příručku pro zajištění měření emisí",kde jsou jasně stanoveny kompetence a povinnosti.Pokud tam máte,že "Věstníky dopravy "bude sledovat pouze vedoucí,tak ale ten je zase povinen veškeré informace předat dále ,hlavně kontrolním technikům.A ti jsou povinni se s novými informacemi seznámit a v "Příručce" podepsat.Tak nechápu,jak to že to u vás nefunguje.
Reply
Mat
6/5/2019 19:29:44
Michale Cuc víte vůbec co to readiness je ? Víte že je to výsledek testů které auto dělá samo a že logicky pokud není v pořádku tak těžko může auto projít ME a STK ? Jsou závady které Readiness neohrozí ale právě proto vymazaní závad těžko udělá z vozu způsobilé!
Reply
Michal Cuc
9/11/2017 14:54:03
Dobrý den,
Reply
Libor Fleischhans
9/11/2017 17:05:17
Že to je diskriminace majitelů vozidel ŠKODA tvrdíte z účelového a nesprávného pohledu Vy.
Reply
Petr B
9/12/2017 06:59:01
Po otevření hranic s Německem již fungovali v Německu obilní technici u TYFU, Dělali mobilní STK čtyři dny v týdnu a jezdily po soukromých zemědělcích a servisech, Po půl roce si změnily regiony. Co udělali Němci špatně - nic všechno funguje ke spokojenosti společnosti - mentalita česká i německé je úplně stejná - němec to vojebe a nechce dělat jako čech. V málem "česku" je nefunkční státní dozor, který postrádá odborníky kteří pracovali v praxi 15-20let. Profesní vzdělávání nefunguje je to velice drahé. Jsou-li v německých emisních stanicích načtené REDINESS kody v pořádku, auto dostane známku bez dalšího měření. Jsme v Německu, kdy si němec odnese od zaměstnavatele několikanásobně větší odměnu, jsme v unii a politici jenom lžou lidem. Mám takový dojem že jsme ti němce už předběhli a řadíme se k nejlepším rozvojovým zemím. Jsem pro rozšíření malých a mobilních STK i státních komisařů na STK. Stát by měl vytvořit státní komiseře na malé technické. Další nešvar který zde je - jsou našeptávači a prosazování si svých zájmů. Tam kde není vůle, není odbornost a komunikace vázne.
Reply
David
9/11/2017 15:52:48
Mě se nelíbí takové udávání a hledání obětního beránka, no zkrátka hrůza. Návrat gestapa do Čech.
Reply
David
9/11/2017 16:04:14
Ještě doplním dělají to skoro všichni mechanici v ČR. Tomu reportérovi dát okamžitou výpověď !!! Ničemu nerozumí je to blb a správy na ČT jsou zmanipulované. Už se na ně dívat nebudem.
Reply
Libor Fleischhans
9/11/2017 17:19:02
Výborně! "Dělají to skoro všichni mechanici." Já to neřekl, ale ty sám! A co jiného píšu?
David
9/11/2017 20:48:07
David je Vas spolecnik ze pane Flaischhans nebo Vy sam .
Reply
Moravák
9/12/2017 10:45:24
Krásný den z Moravy,
Reply
David
9/12/2017 15:15:36
K vozidlu škoda byla dodávána černá izolační páska, právě na tu kontrolku mil.
Reply
David
9/12/2017 15:26:20
Pokaď chcete poctivě měřit, tak začněte prvně u výrobce. Tam je kořen podvodu s STK to nemá nic společného, ale je to jednoduší na ně útočit. Výrobci by vás vyhodili oknem a ještě za letu do řiti nakopali.
Reply
Libor Fleischhans
9/13/2017 06:55:47
David na tomto blogu opakovaně překračuje hranici slušnosti.
Reply
Michal Cuc
9/15/2017 13:15:38
Ano, pan Moravák má stejné zkušenosti jako my při STK, řidič odjede za půl hodiny přijede na STK a hle při emisích nikde žádný problém. Bohužel zde hážete všechny do jednoho pytle na SME/STK hajzly, tak se těžko dá nějak spolupracovat v dotažení metodiky na readiness.
Reply
Petr
9/16/2017 08:40:05
Souhlasím s panem Michalem Cucem.
Reply
Petr
9/16/2017 14:39:19
Za vším je lobby za deregulaci STK.Dopadlo by to úplně stejně jak SME alias deregulace v Polsku.Pracuji na STK a znám náturu českých řidičů. Odrbat a odjet kamkoliv kde mi to projde.Jsem pro zavedení CIS na emise ať ti podvodníci skončí živnost.
Reply
Libor Fleischhans
9/16/2017 15:46:53
Je vidět, že jste oba s Cucem z STK. přestaňte si už konečně do úst brát to Polsko! Jsme na tom velmi podobně, jen kvůli podobné nátuře. Všechno obcházet, hlavně když to sype.
Reply
Prazak
9/17/2017 19:14:59
Bezte uz s tim Neneckem do prdele jsme dalece dal nez nemecko jen ne v jidle a ne v platech.
Reply
Libor Fleischhans
9/17/2017 22:26:18
Jo, ale mohou za to lidi jako Vy, co se nechají okrádat třikrát vyšším výpalným než právě tam. A nevím co bych dělal u Vás doma. Vulgarity si nechte.
Reply
Roman
9/18/2017 08:51:42
TUV stojí v německu 53 eur. Ať počítám jak počítám, není to 3x víc ale zhruba stejně...
Libor Fleischhans
9/18/2017 22:50:35
Jo, a výplaty jsou vlastně taky stejné co??? Nebo je náhodou průměrný plat 3x vyšší?
Roman
9/18/2017 23:15:00
Tak můžete vyjít vstříc. Můžete školit za menší cenu a ne vyvařit 4000,-/osoba/den, můžete slevnit na třetinu emisní mašiny. atd. Jestli se vám zdají drahé emise a stk, mě se zase zdá drahé to vaše školení. I to se promítá do koncových cen emisí.
Reply
Libor Fleischhans
9/19/2017 07:07:56
Nikdo vás nenutí jezdit k nám na školení. Na rozdíl od vás, kteří jste si odbourali konkurenty zákonem kartelovou dohodou o počtu STK v okresech, kde vaříte za trojnásobné ceny než na západě, a kde regulované ceny státem nemáte, my pracujeme v konkurenčním prostředí dobrovolně a bez zákazu konkurence a ceny zde tvoří poptávka.
Reply
RADEK
9/29/2020 09:45:33
Nejlepší na to je, že když si objednáte emisní mašinu od pana Fleischhanse (ihr), tak vám pan co ji přiveze rovnou ukáže jak na ní podvádět :D
Reply
Libor Fleischhans
9/29/2020 17:27:34
Tak toto je nepodložené nařčení a pomluva. Konkrétně kdo kde a jak a důkazy. Jo a podepsat se celým jménem. Pokud ne, budu pátrat kdo jste a začnu vás vyhledávat abych Vás dal stíhat.
Reply
RADEK
9/29/2020 18:26:56
Tak pokud to berete takto, a chcete kopat kolem sebe kam to jen jde, tak vše beru zpět a omlouvám se za výroky, jelikoz dukazy nemam...
Barca
4/26/2023 15:08:32
Měla jsem vážné problémy s manželem a to vedlo k tomu, že se odstěhoval do bytu ke svým přátelům. Všechno se zhoršilo, protože začal často s přáteli chodit do barů a striptýzových klubů, opíjet se a omdlévat. Vždy mi po telefonu vyhrožoval, kdykoli mu zavolám, kvůli všem špatným radám, které mu dávali jeho přátelé. Miluji ho a před náhlou změnou jsme byli spolu 8 let, nemohla jsem otěhotnět a zjistila jsem, že je to moje chyba. Byla jsem tak smutná a frustrovaná, až jsem jednoho dne procházela internet a uviděla dámu sdílející svědectví o mocném kouzelném kouzlu DR, SUNNY, která jí pomohla přivést jejího manžela zpět k ní kouzlem, tak jsem se rozhodla dát to. zkusil jsem to taky a kontaktoval jsem DR. SUNNY e-mailem na [email protected] a vysvětlil jsem mu a DR všechny své problémy. SUNNY mi řekl, že se nemám bát, že mi pomůže vyřešit mé problémy, manžel se vrátí domů a DR. SUNNY mi také řekl, že by mohl také udělat těhotenské kouzlo. Také mi řekl, že kouzlo není škodlivé pro mě ani pro mého manžela. Rozhodl jsem se to zkusit a okamžitě jsem udělal vše, co mi řekl, a udělal pro mě kouzlo. O 2 dny později se můj manžel vrátil domů a omluvil se, že je mu líto, co mě stál, a teď jsme šťastní a žijeme spolu šťastně. O dva měsíce později jsem zjistila, že jsem těhotná. Jsem teď opravdu šťastný, protože už nevím, co říct, ale pokud to čtete a máte stejný problém se vztahem nebo máte potíže s otěhotněním manžela nebo přítele nebo problém jakéhokoli druhu, který je mimo lékařská moc, kontaktujte prosím DR, SUNNY na jeho e-mailu je: [email protected] nebo whatsapp ho +2348082943805 a buďte si 100% jisti, že má řešení vašich problémů.
Reply
Leave a Reply. |
Podpořte naše úsilí a staňte se členem ASEM. Ukažte svým přístupem, že Vám situace není lhostejná a pomáhejte nám věci měnit. Registrace
Při poskytnutí sponzorského daru či zájmu o spolupráci prosím pište na [email protected]. Děkujeme |