„Tyto společnosti potřebují mít kamarády u STK, aby jejich vozidla pouštěli,“ vysvětluje Libor Fleischhans, expert na diagnostiku a měření emisí. Kontroly se dnes prý dějí ve vysokém tempu, zvlášť pokud jde o tzv. VIP zákazníky. „Dělají denně 90 aut, nemají žádný zájem o diagnostiku,“ dodává Fleischhans. Jak změnit současný stav? Proč je tak jednoduché udělat z nevyhovujícího auta vyhovující? Musí mít průjezdní linka STK přes 20 metrů? Podívejte se na rozhovor v tomto článku. Video bylo ze serveru info.cz z důvodu stížnosti staženo
0 Comments
Leave a Reply. |
Podpořte naše úsilí a staňte se členem ASEM. Ukažte svým přístupem, že Vám situace není lhostejná a pomáhejte nám věci měnit. Registrace
Při poskytnutí sponzorského daru či zájmu o spolupráci prosím pište na [email protected]. Děkujeme |