Asociace emisních techniků a opravářů
  • Úvod
  • Blog
  • O ASEMu
  • Registrace

O kampani Uzdravpriserku informoval autoEXPERT

2/7/2023

0 Comments

 
Již jste postřehli spuštění kampaně "Uzdrav příšerku"? Informoval o ní časopis autoEXPERT
autoexpert-2023-1_2-uzdravpriserku-intro.pdf
File Size: 1588 kb
File Type: pdf
Download File

0 Comments

Emisní kontrola nefunkční filtr částic neodhalí!

7/1/2022

0 Comments

 
PictureMěření emisí moderních dieselů přesné jak nikdy předtím. Díky difuznímu nabíjení mikročástic lze počítat téměř neviditelné ale velmi nebezpečné karcinogenní mikročástice...
Měření emisí dieselů v podobě, v jaké probíhá technických kontrol, je technicky nerelevantní. Mikročástice se při STK měří "optickou metodou" (tzv. Opacimetry) a ta je z principu metody vůbec nevidí!

Filtry částic začala být vozidla vybavována již před 20 lety právě proto, protože emitují nebezpečně malé saze. Bohužel metody měření emisí se nezměnily a optické přístroje jsou adekvátní jen na staré diesely bez filtrů částic. Jenže diesely s DPF už převládají a tak se měření na emisních stanicích míjí účinkem. Jak dopadla naše zkouška se podívejte ve videu (kliknutím na obrázek).  

0 Comments

Proč se úředníkům MDČR nechce?

4/23/2022

5 Comments

 
PictureIlegální deaktivaci emisního systému pro redukci oxidů dusíku lze dávno odhalovat snadno schválenými emisními přístroji, jen úředníci MDČR nechtějí o těchto možnostech slyšet a pokračují nadála v kastraci metodiky pro měření emisí. To už po několika úpravách prakticky ztratilo smysl.
Je to záhadou. Nejen v současné době, ale již několik let nazpátek bylo a doposud bez dalších úprav současných přístrojů lze v rámci současného měření emisí na "Technické" zjistit, nejen zda má vozidlo funkční filtr částic (lapač a spalovač mikrosazí), ale i zda není jeho EGR systém ilegálně deaktivován a výfuk nepouští do ovzduší aférou Dieselgate nechvalně známé jedovaté oxidy dusíku (NOx).

Potíž je jen v tom, že snahy ministerských úředníků jsou při tvorbě metodiky měření emisí spíše opačné. Od 1. 1. 2022 platí totiž právě Ministerstvem dopravy navržená a současně již platná metodika měření emisí, je prakticky dokonale vykastrována, aby tyto nešvary odhalovat nemohla.


Read More
5 Comments

Jak se postavit k opravě, když STK vyhovuje?

3/30/2022

0 Comments

 
Picture
Mluvčí Ministerstva dopravy v ještě horším případě (reportáž Richarda Samka o panu Rohanovi) kdysi vysvětlil, že se jedná o korozi vzniklou od posledně provedené STK.
Ještě horší korozi na doslova a do písmene "upadlých" nosných prvcích náprav Kia Sorento zhodnotil v poslanecké sněmovně i Ing. Jiří Počta, zástupce ředitele Odboru provozu silničních vozidel stejně.
Konkrétně tato koroze je dle smluvního partnera jedné známé certifikační společnosti jen "povrchová". Protokol totiž tuto korozi hodnotí takto: 
6.1.1.3.1, Povrchová koroze rámu nebo pomocného rámu vozidla, která nemá vliv na pevnost konstrukce vozidla)
Jak se autoopravář postaví k opravě, když mu někdo přistaví takovýto vrak, aby mu ho opravil? Argumentace zákazníka zní: "Kdyby to bylo tak hrozné, jak Vy říkáte, tak by mi na to před 6 měsíci nevystavila STK vyhovující protokol."

Ptáme se: "Jak to, že i za takovýmito případy stojí vysocí úředníci Ministerstva dopravy a obhajují výsledky STK protokolů, které jsou přinejmenším "sporné?"


Read More
0 Comments

Tisková zpráva ASEM k rozsudku Krajského soudu v Praze ve sporu DEKRA CZ a.s. a Libora Fleischhanse

2/18/2022

2 Comments

 
Picture

Read More
2 Comments

Projekt "Zdravé auto" z dílny ÚSP AV ČR a ASEM podpořen grantem z Norských fondů

10/17/2021

4 Comments

 
Picture
zdroj foto: můjrozhlas.cz

Read More
4 Comments

Koncept ASEM dnes skutečností v Holandsku!

7/4/2021

0 Comments

 
Picture


Read More
0 Comments

ASEM adresoval otevřený dopis poslancům Hospodářského výboru s připomínkami k návrhu novely zákona 56/2001 Sb.

12/15/2020

0 Comments

 
Picture

Read More
0 Comments

Výfukové plyny čistší než vzduch v Krkonoších

11/3/2020

0 Comments

 
Picture
Zázrak? Nikoliv! Vyfiltrovali jsme jednu z "pověřených technických zkušeben", která se angažuje v STK byznysu. Netvořili jsme žádné grafy, žádné úsudky, žádné výpočty - JEN NÁHLED NA TVRDÁ DATA!​ Teď už oponenti nemohou účelově a lživě oponovat, že si výsledky upravujeme podle sebe. Nelze si nevšimnout, že tací, kteří s auty, která vlastně vůbec měřena ve výfuku nebyla, a prošli emisní kontrolou za vydatné pomoci "pověřené zkušebny", nepatřili mezi sociálně slabší, protože vozidla, která takto "klientelistiky" prošla, patří jistě bohatší části občanů, nebo tomu, komu na "vyhovujícím protokolu" záleželo, protože "pojízdnost" auta  byla pro ně v zájmu byznysu prioritou.

0 Comments

Do ISTP Ministerstva dopravy proudí už 3 roky důkazy o masových podvodech na SME!

10/13/2020

0 Comments

 
Video dokládající statitisíce podvodů při měření emisí zejména u velkokapacitních linek STK, kde vychází skoro všechno. Potvrdilo se staré heslo, že některou emisní stanicí "jde protáhnout i hořící stodola".  Čtěte více v následujícím článku a případně se přihlašte k odběru novinek Youtube kanálu ASEM.

Read More
0 Comments
<<Previous
    Podpořte naše úsilí a staňte se členem ASEM. Ukažte svým přístupem, že Vám situace není lhostejná a pomáhejte nám věci měnit. ​Registrace

    Při poskytnutí sponzorského daru či zájmu o spolupráci prosím pište na info@asem.cz.

    ​Děkujeme
    Picture

Přihlašte se do našeho newsletteru

Asociace emisních techniků a opravářů, z.s. (ASEM)
Spisová značka L 65158 vedená u Městského soudu v Praze
IČ: 049 14 261 
Bankovní spojení: 115-2728630207/0100
Adresa: Boleslavská 902, 29306 Kosmonosy
Máte dotaz?
Odeslat
Copyright ASEM 2016-2020 - Všechna práva vyhrazena.
  • Úvod
  • Blog
  • O ASEMu
  • Registrace